Shopping

Detta vill William ha av mamma och pappa :)



Igår kom det ett paket til Posten med ett nytt täcke och kudde till William :)
Han väger ju lite mera nu så jag ville ha en fylligare kudde och sen hade vi ett täcke från Jysk och där passade ej alla sängkläder jag vill ha utan bara dom från jysk så nu har han ett e det måttet jag vill :)
Micki har ju så otroligt fina sängkläder sen känns det ju ganska tråkigt att bara kunna handla på en affär.
Så om det e rea på typ Barnenshus så kan jag ej köpa sängkläder där för att dom ej passa men nu så¨har han ett i rätt mått ! Sen fick han även ett laban påslakan samma som han har till vagntäcket fast i en annan färg :)
På beställningen låg det även med en drägelhaklapp från laban som bara är fööör söt !
Mammas lilla laban kille.
Vem tycker inte att lilla spöketlaban är bedårande söt liksom ?!

Nu ska jag lägga mig i sängen innan lill prinsen vaknar.

Jag måste bara säga att jag har nog världens bästa syskon jag älskar er nått otroligt mycket !
Vi finns alltid där för varandra.
Allt vi gåt igenom ihop har gjort att vi fått ett otroligt starkband till varran.
Jag älskar er och är otroligt stolta över er
Uppväxten spelar ingen roll man kan blir underbara människor iaf det har jag levande bevis på <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

ja tittade på sånna skor åt Robin.. dom var så fruktansvärt billiga:) dom har funnits jätte länge:)

2009-09-24 @ 08:56:07
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Jag gillar inte Laban :)

Jag är skit petig, gillar inte mycket annat än Nalle PUh hahaa

2009-09-24 @ 10:30:51
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Emelie

Han kommer bli så tjusig lilla killen..;)

pussa honom från mej...

2009-09-24 @ 21:39:55
Postat av: Rebecca

hehe vilka söta kläder ^^

2009-09-24 @ 22:25:29
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0