Tiden räcker inte till

Nej tiden räcker ej til för att blogg och lkägga upp massa kort det får bli när huset e klart... Vi har så mycket att stå i. Andreas har jobbat hela helgen inte bara hos oss utan hos Andra med kommit hem vid ett på natten...
Vi va i huset på förmiddagen sen ner till Ostronet så Andreas kunde lägga ännu mera golv :P
Kom hem för en 30 min sen och William sover och Amdreas sitter i soffan och vilar.
Jag ska kola runt på nätet efter barnknoppar till Williams garderob sen ska jag ducha och mysa lite med Andreas innan vi sussar för natten !

Imorgon ska jag på föräldrar träff med William känns roligt vi har ju haft uppehåll nu över sommaren men i morgon så ska vi ses igen :)
´Sen går jag och lämnar William hos sin Farmor så jag kan börja måla hallen innan andreas kommer hem.
Emelie hjälpte ju oss i går och vi rev hela köket och jag och Emelie gick med kobenet och tog bort kaklet, riktigt duktiga va vi.
jag va lite stolt över mig själv ;D haha !
Sen i dag har jag rivit i Williams garderob så jag får in ett elfasystem i den lilla med..
har har ju 3 st m,en i den lilla va de massa trä hyller som va värdelösa såä jag rev de så jag kan sätta in Elfa system :)

nej nu har jag ej tid med detta...

Andreas och William är iaf mina bästa killar som jag älskar över allt annat !



Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Vilken tur! :)

Så lite så :)

2009-09-14 @ 07:40:44
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0