Toppen dag

ja det hade vi verkligen i dag dagen va helt toppen !
Ândreas mamma kom även och hämta oss så farmor skulle få se huset och hon tyckte att vi hade gjort ett bra köp och att det va toppen sen va hon facinerad av att det va så mycket tomt när det låg så centralt :P

jag har tappat sugen på att blogg har massor att skriva om men rkar ej ta mig tid är så mycket annat nu...

William pratar iaf hela dagarna han säger mamma pappa dagarna lång i morrse vakna jag av att han dragit ner spjälsängsskyddet och låg och titta på mig och säger mamma mamma pappa pappa hur mysigt e inte det ?

Nu ålar William runbt här på golvet med en nedrans fart skojja inte om att han hittat sitt sätt att ta sig fram och fort går det ! Nu börjar han ta tag i saker som han kan resa sig upp mot ja ni kanske fattar !
Jagh blir lite orolig men än har han ej lyckats han får bara upp halv kroppen :P

Nej nu ska jag ge han lite gröt.
Prata med BVC i går och nu får vi börja med 8 månaders gröt efter som att han e en sån stor kille så nu blir de mild fullkorn :)

jag och Wiliam ska ner till Makrillen och ta Ebba en timme medans Emelie gör ett prov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0