vinter overall

kan inte sova så ligger med datorn i sängen då Andreas fixat det trödlösa igen.
Har läst massa tester som dom gjort på olika modeller och har läst om att didrikson ska ha riktigt bra overaller.
Dom ska ju ha bytt tyg nu så dom håller vätan jätte bra så vi hopas på det för hittat en nu som jag tror det blir.
visade Andreas den med och han tyckte den va fin och lät riktigt bra och hade fått bra kritik..
men det visar sig hur och vilken det blir..


Mörkbrun med turkosta detajler !
Reflexer i sömmar och på ryggen..
Riktigt fin i färgen tycker jag.

Vatar har vi ju till vintern men ett stort problem är mössa !
jag hittar verkligen ingen jag vill ha till han ..
Men får leta vidare och hoppas att det dyker upp någon som verkar vettig och ser hyfsad ut.
man får ju inte vara för kräsen för vintermössorna e ju allt annat än fina :(
Någon som vet någon sida eller sett någon fin vintermössa ?


dessa vantar köpte jag på thuns för 109 kr och pris i buik är 189 !
hittade dom nyss nu när jag kollade runt efter mössor till William.
Sparade 80 kr på dom inte dåligt det häller :)


ska försöka sova lite nu..

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Jag hitta en skitsöt mössa på ica Maxi till Lucas, en lurvig med små öron på, skiiiit söt!! :)

2009-09-30 @ 07:46:00
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0