Årets första jordgubbar :)

Idag tog i tåget in till Uppsala med Malle, Fredde, Mio och Carina vi tittade runt lite och åt lunch och hade det jätte trevligt. Och tro det eller ej men jag shoppade inget alls köpt bara hem JORDGUBBAR :)
Hur underbart gott och sommrigt låter inte det?!
Det ska jag och Älsk festa loss på ikväll när vi kommer hem från hjärt och lung räddningen på barn, Sla bli riktigt intressant och det är ju toppen att det finns så alla som går chansen GÅ ni kan rädda en vuxen eller ett barn och kanske ditt eget barn isåfall nått händer !!!!

Andreas har dock lite strul på jobbet och vet ej när han kommer hem men förhoppningsvis så löser det sig så han hinner vara med fram början.

När vi kom hem med tåget så gick vi hem och jag och William lekte ute i en 45 min innan han fick mat och nu sover han middagen och sen ska jag gå och lämna han hos hans farmor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0