Det va ett tag sen

Nu va det ett tag sen jag skrev nått..
lusten har inte funnis där och det gör den väll inte riktigt nu häller men lite uppdaterade kan ni väll få bli.

Helgen som va bestod av jobb och Innebandy, andreas spelade ju cup och självklart tog dom hela skiten !! :)
Underbart när dom slog ut åkers i semifinal då spelare där försökt få dom diskade :)
Gud sttraffar oss alla som man brukar säga ;D De va en tuff match och som vanligt så blev det tjast mellan dom lagen men dom tog hem match´hen med 4-1 om jag inte minns fel.
han är så duktig mina kära i mål släppte bara in 6 på 8 matcher ;D

Det vart en hel del grillande men och riktigt trevligt hade vi  :)
Haft sällskap av sis med <3

Varit ute och lekt med W i flera dagar nu och det är så roligt att se han spinga runt och spaka boll på gräsmattan :)
Hink och spade och grattan är en favorit det med.

Igår va jag till skolan och gjorde min ansökan så nu är det gjort och papprenrna till csn är inskickade så nu slipper jag fundera på det. 
Idag har vi promenarat och ungåtts med Malle, Fredde och mio :)
Va till Carina och ingis på kaffe och så med.
Sen bliev det storstädning här hemma :)

Imorgon kommer min älskade farmor hit <3
vi ska bara mysa och gå en sväng i trädgården då hon inte varit ute på gården våran och sett vad vi har så hon skulle ta rullatorna med sig och sen ska det bakas bullar !!

Nej nu blir det tv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0