En solig dag

jag och William tänkte åkt in till Gävle idag till mormor min som hade mina kusiner där tänkte det vore roligt för dom och W att leka men allt skulle bli så stressigt då vi ska iväg och grilla kl 16.00.
Dom får träffas nästa gång istället :)

Kvällen blir lugn och skön för imorgon blir det jobb för min del och på söndag med.
Andreas mormor ska äntligen få flytta så han ska hjälpa till där imorgon med..
Syster kommer nog till oss idag och blir här i någon dag, hoppas jag iaf <3

Älskar detta underbara väder med sol och fågelsång, blir nog en ute dag idag.
Igår när vi satt och mös i soffan på kvällen så öppna hela himmelen sig och regnet öste ner det smattrade så där mysigt på altantaket, är det bara jag som tycker att regn kan vara mysigt ibland?


Mitt liv som mamma det är något jag älskar !!
allt som hör till är helt underbart, vad skulle jag annars gör idag ?
Sova sjukt länge, hitta någon som vill supa sig full åka in till uppsala och sitta i nå värdelös park och supa ?
Nej det livet vill jag absolut inte tillbaka till ....
Jag har aldrig varit så mycket för att festa visst kan det va trevligt att sitta hemma med några nära och ta ett glas vin men en krogen människa är allt annat än vad jag är !

Nu ska jag nog gå och vecka min lilla kille för såhär länge för han inte sova ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0