...

Haft några dåliga dagar på senaste tiden mycket tankar och så.
Måste bara skriva av mig lite.
Blir så less förbannad och jävligt besviken när jag tänker på allt som har med min så kallade mamma att göra..
Över ett år sen nu vi sågs och hon har träffat W 1 gång  !!!
DÅ va han typ 2 månader och de va typ i 2 timme !
Jag vill kunna ha gott samvete mot han när han blir stor och säga att jag aldrig nekat han att träffa sin mormor men hur ska jag förklara för han att hon inte vill veta av oss ?
Att hon bara sktier i oss och inte bryr sig ett jävla skit ?
Hur kan en mamma skita i sina barn?
Wiliam är mitt ALLT och jag skulle göra bv´vad som hälls för han och det menar jag verkligen ALLT !
Han är mitt liv mitt allt !!!
Hur kan man ´prioritera bort sina barn ?
Det spelar ingen roll allt ont du gjort mig alla gånger du svikt mig jag kommer endå alltid sakna dig jag vill ha dig nära fast så långt bort som möjligt du finns i mina tankar fast jag inte vill ha dig där !
Vadför kan inte allt bara bli som förr ? Jag vet att det aldrig kommer bli bra hoppet finns kvar fast jag inte vill ha det där. Du tar min energi och du får mig att gråta än idag bara en syn som får mig att tänka på hur det kunde vara kan få mig att falla ner i gråt.
Jag kan vakna och se mitt underbara liv jag har idag och undra vad jag gjort för att förtjäna allt du gjort mot mig.
vad gjorde jag för fel ?
Nej jag ska inte anklaga mig själv jag vet att det är du men det är så lätt att tro att man själv gjort nått fel.
Jag skulle behöva din famn ibland att krypa in i och känna mig liten som den där lilla flickan som hade en sån otrolig trygghet i sin mammas famn. Jag drömmer mig bort ett tag men kommer tillbacka till verkligheten du finns inte här och kommer inte någonsin att finnas där du har gjort ditt val !
Du har valt att leva utan dina barn hur fan man nu klan göra det valet.
Men idag är jag stark så jävkla stark jag stå på mina egna ben och har ett underbart liv.
En underbar fästman ett hus en helt otrolig son och är jävligt lycklig, jag mår bra och det är så här jag vill leva mitt liv det är såhär livet ska se ut JAG ÄR LYCKLIG !!

What dosent kill you makes you stronger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0