ett sent inlägg

idag så har vi varit ute och gått en sväng sen haft främmande av Felicia, Malle, Fredde och Mio :)
Felicia hade ju varit över till Finland och köpte en jätte fin momin (som det står på den) tröja.
Vi fika och hade det trevligt. Sen va vi iväg på Andreas match där vi fick sällskap av Malle, Fredde, Mio, Carina, Britt, Anders, Elvira och Elias :) Dom vann semifinalen med 3-1 så nästa helg blir det final, duktig han är min målvakt ;D  Gjorde några riktigt snygga räddningar ;)
Sen blev till Fika hos Carina och Ingemar innan vi gick hem med W för att han skulle sova men han slocka direkt i vagnen.  nu har vi kollat på fotboll och W sover och jag tror jag ska hoppa isäng jag med men vet inte om jag får sällskap A eller om han ska iväg och träffa lite polare såhär in på småtimmarna ;D

Igår grillade vi iaf här Jag, Andreas, Simon och Fredde, riktigt lyckat !
God mat trevligt sällskap och bara allmänt trevligt ! Det gillar vi.
Dock somnade jag när vi skulle kolla på film och hann aldrig öppna min vinare utan blev bara 3 cider för min del men lika trevligt hade jag för det ! När W har börjar sovit borta (Vilket han aldrig har gjort än) så har vi lovat att ha en riktig grillfest med tokhög musik massa folk, kubb och allt sånt som hör till.

Undra om britt prata om att ta han en natt nästa helg ?
ja det visar sig !
Dock ska han sova bort några gånger innan vi bokar upp nått :P

Nej god natt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0