Ge mig sommar !!!


Prinsen <3


Här kommer jag få jaga W hela sommaren kan jag tänka mig :)








Willes pool


Jag vill ha en grön gräsmatta och en kunna gå ut utan massor av kläder !!
Tänk när man bara kan öppna dörren och gå ut med barnen och slippa alla kläder? UNDERBART !
ge mig sol och värme tack.

Snön har iaf smällt bort från våran tomt nu är typ bara liiiiite kvar på ett ställe hur underbart är inte det då?
Ett tecken på att vi är på rätt väg iaf..

Måste bara säga att förra året det va det bästa året i mitt liv!!
Jag och Andreas fick en underbar son som förgyller våra dagar med massa glädje och kärlek.
Vi såld lägenheten och köpte ett hus med ett helt underbart läge !!
tomten ska vi inte prata om, jag älskar det !!!!!!!!!

Alla pratar om hur jobbigt det här med barn ska vara och hur det tär på förhållandet men än har vi inte märkt av nått av det vi blev nog mera nykär igen när vi fick barn och uppskattar tiden med varran på ett annat sätt.
William ger oss så otroligt mycket lycka så ni kan inte förstå!
Jag äslar Andreas och William nått otroligt utan er vet jag inte vad jag skulle göra ni är mitt allt mitt liv min vardag och jag skulle aldrig klara mig utan er ni är mitt ALLT <3

Nu ska jag krypa ner i sängen brevid A <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0