MENS

usch så jag hatar min vecka i månaden jag blir en helt annan människa.
Dagen innan går jag med taggarna utåt jag blir som ett moster som skäller på alla jag kan och sen börjar jag typ gråta för inget ... Sen när den väl kommer blir jag slut i kroppen orkeslös och allmänt seg och lätt irriterad ! Sen jag fick barn har jag haft problem med en hemsk mensvärk som jag aldrig haft förr dock har den blivit lite lindrigare men alvedon är det som gäller, jag hatar mens ! annat va det när man va gravid och slapp den UNDERBART !! fast man kan ju inte gå runt och vara på smällen gämt, eller ? :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Samma här, jag går omkring nu med världens PMS, skit arg och verkligen NOLL tålamod :)

2010-04-14 @ 17:47:59
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: madeleine

Jo det va helt okej!! Problemet med alla bad här att det är så kallt i stora polerna, men han älskade det:)

Han ville åka ruschkanan hela tiden:D



Tack för tipset:)

kram

2010-04-15 @ 19:48:07
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0