Mitt liv som 25

När jag är 25 år så hoppas jag på att jag och Andreas väntar vårat andra barn, jag är färdig med min utbildning, har ett fast jobb och är gift :) det har jag som mål iaf mrn sen man aldrig vad som händer ;D

Idag va vi på ÖF och William lekte av sig och måste bara skriva att han börjar smyga sig in i trottsåldern, ska inte den komma vid 2,3 ?  Mslle och Mio kom hem till oss sen och vi gick på långpromenad och tittade in till Felicia och snackade lite. Jag lagade mat som vi åt när Andreas kom hem och sen åkte vi alla till Carina och Ingemar på kaffe och tårta och Andreas målade golvet i ett rum i deras källar. William sov där i deras resesäng men vkande när vi skulle åka hem men somnade lika fort om igen i sin säng, <3

Imorgon vet jag inte vad som händer skulle varit till Fjärran med Emelie, Ebba och Wille men Ebba är sjuk ;( Lill tösen !!
Så vi får ta det en annan dag.
Jag och Wille ska nog ta en Malle och Mio dejt men vi vet inte vad vi ska hitta på ?
Nått roligt skulle vi vilja hitta på men vad ?
Dålig fantasi är vad man har...
Skulle vilja åka hem till pappa och gå igenom leksakt förrådet och kolla om jag hittar nått roligt till wille men då måste jag ha någon som kör mig och känns inte som att malle skulle tycka att det va så kul, haha !!
Men det visar sig vad vi hittar på




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0