Påsken

ja den är nu här, vart tar alla månader vägen ?
William blir nu på Söndag 14 månader ! helt sjukt...

Jobbet idag gick riktigt bra alltid roligt när man jobbar med underbara människo. r <3
När jag kom hem från jobbet va Tony här och busa med William på hans rum vi  drack kaffe och pratade gammal minnen, tony är ju min mammas förra kille eller jag vi har växt upp med han eftersom dom typ va tillsamands i 13 år eller nått.. just det nu va det ett år sen jag träffade henne känns skönt men samtidigt konstigt ..
Jag fick blommor av Tony iaf och William fick ett jätte påskägg med ett fleecfodrat regnställ, tusen tack !
Ja W har fått en hel del påskägg men inget med godis förstås utan massor av leksaker, kläder, pengar, strumpor och sånt :)  det tackar vi så mycket för.

Imorgon är jag iaf ledig så som det ser ut nu men man vet ju aldrig om dom ringer imorgon bitti så det gäller att vara beredd jobbar ju gärna nu när det är storhelg :) På Söndag jobbar jag iaf !
Älsk ska iväg med några polare idag och dricka lite öl och själv så tänkte jag sysselsätta mig själv på nått vis .. William sover ju för natten nu sen en 30 min tillbaka !

Hade det toppen trevligt hos farmor och farfar massa god mat och tårta!

Bilder kommer ikväll eller imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0