Dagis dag 3

Wille va med barnen och år frukost idag och hade morgonbus i lekhallen.
Dom har ju en stor gympahall med bollhav, ruchkana och massa roligt för barnen.
Efter massa bus inne på sin avdelning och fruktstund så gick vi ut och ville pussa mig hejdå och vinka så gick jag hem ett tag. allt hade gått bra <3
Efter lunch och läggning så blev vi föräldrar iväg körda så personalen skulle ta dom när dom vaknade och det hade gått fin fint. Imorgon ska han va själv från 10 till tre, stora killen.

Idag va vi till Valbo med Carina och shoppas loss på Ikea och Jysk.
kom hem med sängen och madrass till wille plus 2 påslakanset och 2 underlakan.
själv så köpte jag lite nya sängkläder till micg och Andreas(vitt så klart) jag hatar att ha massa mönster och färg i sängen, vitt ska det vara ! hitta även lite filtar, handdukar, kastruller och annat smått och gott.

Han är det ett makalöst barn våran son.
La han i den nya sängen och satt kvr tills han drukit upp sin välling, sa god natt ses imorgon bitti sen stängde jag dörren och trodde han skulle komma upp lika bort som jag gått men nej då! har inte hört ett ljud från han och han låg och sov så sött när jag tittade in, vaddå man blir stolt?


















 

Jag e mycket nöjd med dagens köp !
Fick dock möblera om lite i Willes rum för att få till det för fick inte in sängen där jag ville ha den men det blev bra tillslut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0