,,












På förmiddagen har vi varit i lekparken med Emelie och Ebba :) hade med oss mackor, saft och kaffe.
En riktigt trevligt förmiddag. Barnen har lekt och vi har suttit och pratat och druckit kaffe :)
Försökte även bygga ett sandslott med dom en Wille förstörde bara :P
Han tvärslockna när vi kom hem för han va så trött, mammas gokille.

Imorgon blir det jobb och Emelie sover här i natt och tar Wille medans jag jobba.
Riktigt snällt av henne att avlasta Britt lite fast hon vill så gärna ha hanmen det blir ju så ofta känner jag så då kan hon få sova ut lite på semestern med :) Jag har sånna underbara vänner <3

30/11 - !/12 drar jag med floikorna till Ullared  :) Kommer bli en underbar resa med massa shopping, det är det vi e bäst på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0