:)

ska snart lägga mig i soffan och gråta en skvätt framför livet på bb :)

Felicia följde med mig hem efter skolan idag och så kom pappa så fickade vi alla, syster och Wille med såklart :)
Felicia åkte hem och vi andra gick till lekparken och busa sen gick vi hem och plockade lite hallon och vinbär sen busa vi lite inne innan Pappa, syster och sigge åkte hem.

Andreas har lekt med Wille medans jag har märkt kläder till dagis.
skönt att ha en del av det gjort iaf men återstår en hel del kläder, vart kommer allt ifrån ?
haha !
inte visste jag att han hade så mycket kläder nu är det köp stopp tills han byter storlek.






Den här cykeln kommer hem till oss den 20/8 :)
Wille har fått den av sin gammelfarmor.
va ner och provade den på melins och han satt jätte bra och nådde lätt ner ( vilket jag inte trodde först)
När farmor min såg han på trehjulingen så sa hon att han bara måste ha en cykel och nu har han den snart och tror nog den kommer bli lika uppskattade som trehjulingen om inte mer.
Ska dock köpa en sån där stång så vi även kan göra fart och bromsa han.
Toppen bra stödhjul är det med ganska tjocka och stora inte alls så där smala och rangliga som vissa kan vara, jag är mycket nöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0