Fredagsfrukost :)

Nu sitter jag här med en mackan och en kopp tee efter att ha lämnat pluttis på dagis :)
han va så duktig, idag grina han inte nått!
gnällde till lite bara när han såg att jag skulle gå men sen va det bra.
på vägen hem ringde jag till kommun och bad bli kopplad till någon som kunde kolla på våran kant ner från gården då bilar nästan inte kommer upp på våran parkeringsruta så det e så högt.
Dom kom nästan direkt och komstaterade att den va på tok för hög och att dom skulle återgärda det så fort dom hade tid ( hoppas innan vinter iaf ) 

Nu sitter jag här och väntar på att sotaren ska komma..
hittar inte pappret vi fick hem men har för mig att det va mellan 09.00 - 12.00 någon gång han skulle dyka upp !

Det e så otroligt tomt utan prinsen hemma :(
sjukt jobbigt för mig att vara utan han :( men han trivs som fisken i vattnet på dagis och det är ju det som är huvudsaken.
Mamma lilla bäbis börjar bli en stor kille.

Andra natten i nya sängen gick toppen den med.
han somna där inne själv utan att gå upp sen fick jag väcka han 08.20
va någ en bra ide av mig att ta det med dagis då han blir så trött då.
Smart sådär jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0