Imorgon

Ja imorgon då börjar jag skolan :)
Ska bli riktigt intressant faktiskt.

Jag jobbade 7-16 igår sen gjorde vi oss klar och gick till Andreas lillabror som fyllde 11 år.
Vi fikade lekte drack vin och hade det toppen trevligt.
Andreas kände sig lite konstig så när vi kom hem kolla han tempen och mycket riktigt låg han på 39,7
Så vi la oss halv halv nio och som som stockar båda två.
Imorrse hade han 38.5 fattar inte han som nyss vart frisk ?
men det borde väll ge sig, förhoppningsvis !

Vi ska iaf åka ut till Andreas pappa som va bestämmt A vill inte ställa in det då vi lovat Wille att vi ska kolla på kossorna och så.  sen känner han sig helt ok endå säger han.  va meningen att vi skulle cykla han till han men det kan vi ju inte nu.

Nej nu ska jag hoppa in i duchen och göra mig klar för nu har vi nyss lagt W igen som gjorde morgon 07.15   ( trött mamma )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0