Inte bra

Nu skäller folk för att jag inte uppdaterar så bra, nej så farligt e det väll inte men nästan :)

Ja det händer väll inte så mycket speciellt i våra liv nu..
Andreas jobba, jag pluggar och wille busar hela dagarna.
Idag va han med Emelie medans jag va i skolan, tusen tack vännen.
Sen har vi fixat i trädgårdern.
Andreas har grävt upp en buske som vi hälptes åt att klippa ner sen södde vi gräs där och så.
Jag gav mig på en liten plats vi haft som va helt igenvuxen med tistla och högt gräs som jag bkundat för när jag gått förbi och inte lossas sett..
dock kom hem från helt nu när busken va borta och det såg förförligt ut.
Gjorde en liten lösning och tog bort allt som va där och la på nya jord och gick och köpte lite blommer som vi plantera ner.
Dock på tok för lite blommer men tänkte vänta med att sätta dit mer tills dom får in höstblommerna.
Just nu ser det helt okej ut lite glest bara ..

Inorgon går jag i skolan till 4 och Wille ska vara med sin farmor som kommer hit imorgon bitti.
Dom ska iväg till en kompis till henne som har en son som e ett år, så pojkarna kan leka :)

Nu ska jag sova efter att ha läst ett långt kapitell ur skolboken som gjorde mig så trött, godnatt


Wille kom med sin matta imorrse och tyckte den passa bra i köket :P


Svårt att få en bild, är mycket finare i verkligheten :)




Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm ett litet tips: Lär dig stava innan du ger dig på att skriva blogg! Otroligt störande med alla stavfel och fel bokstäver...

2010-08-18 @ 14:51:46
Postat av: Anonym

Eller så ger du fan i och läsa bara så har man ju löst d problemet

2010-08-18 @ 21:35:45
Postat av: Sofia

antagligen ingen med barn som skrivit den otroligt onödiga komentaren övanför, vem bryr sig om små stavfel dagens i lands problem :)

2010-08-19 @ 07:40:19
Postat av: Ronja

Äsch vad fjantigt! Folk måste ha lite att göra om dagarna! Är precis lika slarvig skälv och har också fått liknande kommentarer! Så onödigt och barnsligt. Alla fattar ju vad man menar och det är väl huvudsaken! :)

2010-08-19 @ 15:07:58
URL: http://Ronya.devote.se
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Lät som bra planer.



Å dom små glimtar jag ser så ser ert hus väldigt fint ut :) Längtar själv tills man har hus!

2010-08-27 @ 22:31:05
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0