Läs in då.

Du som stör dig på allt..
jag skiter fullständigt i om jag e en fel bokstav eller inte rättstavaf för jag skriver för min egen skulle och ingen annans.
så nu har jag fått det ur mig :)

 Jag fattar inte vas folk tänker med ibland?
Nu ska jag dra ett exempel här och inte för att det är så men endå.
en männsiska gillar att skriva av sig att få ut sina känslor om allt möjlig men kanske lider av dyslexi ? ( inte en aning om hur det stavas)  sen kommer det människor och slänger in onödiga kommentarer om stavning och allt möjligt så, hur tror ni den människan känner sig ?

Jag lider inte av dyslexi.
jag skriver och skriver samtidigt som jag håller koll på min son eller tittar på tv, eller pratar i telefon ja så det blir mycket stavfel och konstiga bokstäver och jo visst ser jag det när jag läser igenom efter jag lagt ut det men jag bryr mig inte alls :)

låter som jag ska försvara mig men inte så jag menad med du som skriver sånt kanske ska tänka på sånt innan du lägger in sånna kommentarer. sitt där på ditt mobilabredband med tele2 du för du ska inte tror jag inte kan nått om datorer jag vet precis ska du veta !!!



Nu ska jag gå och hämta min underbara lilla son <3

Kommentarer
Postat av: ★Hanna-LucasMamma★

Men orka! Man fattar väl va du skriver ändå, palla störa sig på folks stavning!

2010-08-18 @ 15:54:52
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Madeleine

ja vad ska man säga:/

2010-08-18 @ 19:49:02
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: malle

alla stavar fel ibland... man råka trycka ner knappen innan typ hur många gånger gör man inte d.... finns folk till allt.....

2010-08-18 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0