Skolan :)

Idag har jag varit min första dag i skolbänken på flera år :)
känns faktiskt riktigt bra vill jag säga, ska bli riktigt spännande.
De vart mest prat och så idag sen ska vi läsa ett kapitel till imorgon som vi ska gå igenom.
Wille är hos sin farmor och hon skulle komma med han efter att han sovit så jag ska passa på att vila lite och hänga tvätt.
Ikväll kommer min kära syster hem till oss för att ha Wille imorgon och på Onsdag när jag ska gå i skolan.
Självklart kommer lilla valpen Sigge med oxså.

Nu har jag ringt och bokat in Andreas på en intensivkurs så nu hoppas vi att han får sitt körkort.
Men frågan är hur ska jag klara mig utan han i 14 dagar ? :O
tror aldrig vi varit ifrån varandra så länge, haha.
Kommer bli riktigt tomt iaf men varje saknade minut är det värt för han behöver ha sitt körkort.
Bilskolan här i Tierp har ju stäng när han kommer hem och dom har inte öppet på helgena så det går ju inte för han att ta det här sen blir det nog skönt för han att åka iväg och bara fokusera på körkortet med så han kan kägga all sin energi på det.


Nu ska jag dra mig ner i källaren till tvättstugan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0