Sliten

Andreas är sjuk än .. Vi va ner på akuten igår å så, va nån liten infektion so vi skulle vänta ut med mycket vila och den kan man ju säga att han håller hårt på. Sovit i typ 3 dygn.

Idag va Emelie barnvakt medans jag jobbade :) tusen tack vännen tur jag har dig <3
Hade lunchen serverad som hon fixat med när jag slutade, lyx !

Imorgon kommer min Farmor hit och umgås med oss, mys !
Wiliam blir hela 1.5 år imorgon med. snart blir han 2 lixsom ? :O
På måndag börjar jag min utbildning och det ska bli riktigt roligt att börja plugga igen.
Att jobba på Hemtjänsten är inte precis nått jag vill göra resten av livet, lite högre tankar om livet än så har jag.
Inte för att jag inte trivs för det gör jag verkligen men ingen jag vill göra resten av mitt liv precis.

Wille har fått en 1.5 års pressent av min farmor redan :)
En Everest jacka som  är så snygg !
Ni kan väll inte tro att jag valt ?
nej det gjorde Wille själv haha !
Pappa betalade lite kläder jag köpte till han som han fick av han så Wille tackar så mycket.
Andreas och jag köpte ju en nova star dress och en munkjacka till han som han fick i förskott, klart prinsen ska ha presenter när han fyller halv år :)
Eller så hittar jag bara en andledning till att få shoppa? :)


mycket som händer nu, jag börjar skolan, William börjar på dagis, Andreas ska ta sitt körkort, vi ska till egypten och sen bär det av mot ullared med brudarna :) det gillar vi <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0