Slut i kroppen

Skolan går bra och nu e jag ledig tills på måndag eller ja ledig och ledig är en del arbeten som ska göras och lite att läsa sen ska vi skriva ett brev så jag har lite att stå i imorgon och på Fredag. Lördag och söndag jobbar jag från 06.45 till 16 båda dagarna.

Jag känner mig trött och slut i kroppen jag behöver göra nått för mig själv känner jag.
Kanske en heldags shopping eller nått ?
ja det skulle inte sitta fel.
får försöka få in det någon dag.
En ny jacka och skor skulle jag behöva.

Idag blev det stuvade makaroner och köttbullar till middag, eftersom andreas bara äter vanliga makaroner så fick han det :) Snäll sådär jag, haha !
Andreas ska åka och fiska med några kompisar ikväll så jag blir hemma med William.
vet inte vad vi ska hitta på men eftersom han redan e trött så blir det nog en tidig kväller för han sen nått lungt för mig typ tv eller plugg kanske.

Skulle behöva börja märka Williams kläder till dagis med..
det kanske blir kvällens sysselsättning.
Måste iaf ta mig i väg och köpa en textilpenna så jag kan märka regnställ och jackor.
Galon och strykjärn går ju inte så bra ihop :)

Nej nu ska jag sluta tråka ut er och göra lite nytta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0