Underbara kläder

fått nys om Nova stars nya klädet som kommer till hösten :)
fasnade direkt för 2 plagg som garanterat kommer finnas i Williams garderob så fort dom kommer ut.
Dom är ju bara så snygga.
Dressen och munkjackan vi köpte sist är båda favoriter i garderoben.

 

 




Idag har vi varit i Valbo med Svärmor och Elvira, jag va barnvakt åt ebba ett tag så jag hade med mig både henne och Wille och det gick riktigt bra :) så nu vet jag hur det är att vara två barns mamma och gå och shoppa :)
Hittade inte så mycket till Wille men det va ju inte meningen häller :P ett par jätte coola mjukisbyxor och en sjorta.
Till mig blev det 2 toppar, ett linne och 3 cardigans, perfekt då hösten närmar sig. Alla kläder till mig inhandlades på Cubus då jag gillar deras kläder och dom har bra kvalite.
Hittade även lite korgar och en ny tvålpump till badrummet inne på hemtex, jag älskar hemtex dom har det mästa för att sätta pricken över it i sovrumm/badrum.
Lite konstgjorde blommer sånna på stänger eller vad man ska säga hitta jag där inne med som följde med hem :)

Nu på kvällen eller jag efter att jag lagt Wille och Andreas lagt sig tog jag mina skolböcker och satt mig på altanen och gjorde alla arbeten som ska vara inlämnade på Måndag plus ett brev till läraren så nu har jag det ur världen, känns toppen !

Fick dra mig mot bennys med för att köpa sigg i mina myskläder och nytvättade rufsiga hår ;D

Imorgon har Emelie och jag bestämmt att vi ska åka till fyrishov med barnen och bada, ska bli riktigt trevligt.
Ska nog ta och hoppa isäng så jag orkar med morgondagen, god natt !


Kommentarer
Postat av: Carro

Cubus e bäst :) då får man väl åka dit o kolla deras kläder inför hösten nu då :)

2010-08-12 @ 23:45:32
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0