Underbara son <3

Igår vart prinsen 1.5 år och det firades med lite släkt på besök fika och lite presenter.
kläder och pengar.
min farmor va hos oss hela dagen så vi mös eller ja hon och wille sen bakade vi med.

Idag skulle jag jobba till ett men fick jobba till tre då vi va dåligt med folk.
britt hade Wille så hon kom till BVC med han då vi hade 18 månaderskontroll.
Han klarade sig riktigt bra han byggde med klossarna och sa alla ord han skulle säga plus massa annat.
han va en lång och smal pojke sa hon 90 cm och 12.4 kg :)








Mamma älskar dig nått helt otroligt, du är verkligen allt för mig min älskade underbara son <3
Du är lyckan i mitt liv som får mig att må så otroligt bra.
Du och din Far ni är oslagbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0