En Fredag som denna ..

Va på öppna förskolan imorrse med William, Emelie och Ebba :)
Vi åt julgröt och skinkmacka och hade det mys !
Även en hel del julpyssel och william älskade det <3
Han gjorde så fina saker så mitt lilla hjärta.

Eftermiddag så blev det en sväng på byn för mig Andreas adde och William.
Lill killen va så duktigt och gick då vi inte hade någon vagn med oss upp, tänk att han börjar bli stora killen nu.
hitade inget speciellt så vi tog en kaffe på konsum sen gick vi hem.
Andreas åkte på träning och William tvärsomna direkt så jag har spenderat resten av kvällen i soffan framför tven med massa tända ljus och frukt :)

Imorgon efter frukost klär vi oss för en utedag hemma hos Andreas pappa :)
Vi ska busa i snön och åka fyrhjuling, jag älskar familjedagar.
Måste säga att vi är riktigt bra på att hitta på saker som en familj och det tycker jag är otroligt viktigt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0