Frisör ?

Igår va jag in på en salong här i Tierp och bokade en tid för färgning så den 20/12 ska jag prova på att bli askblond :) Tycker det är galet snyggt på andra så hoppas jag trivs och passar i det själv.
Hoppas nu att dom kan det dom håller på med där då jag innan inte alls hittat någon salong i Tierp som kan klippa och färga men nu håller jag tummarna att dom passar mig så jag hittat "min" frisör här.

Imorgon fyller ju jag 21 år så då får vi lite folk.. Båda Andreas föräldrar och morföräldrar och på min sida :) mys <3
Har bakat lite idag sen har farmor med sig som hon bakat och huset är nästan färdigstädat bara moppning av golven kvar.. nu ligger jag i soffan och njuter av lugnet med massor av tända ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0