ibland måste man bara

efter massor av ipren och vila så satt vi oss i bilen till Valbo.
Då Emelie som skulle haft William blivit sjuk så hade vi inget val än att ta han med.
Dock feberfri helatiden med hjälp av ipren dock va det inget glatt barn...
Han va mest ledsen och ville ej ha nått allt varken mat, glass, välling eller festis.
Vi stressa oss igenom affärerna och försökte få med allt vi skulle ha och jag tror vi lyckades :)
Va ju inte så mycket vi hade kvar men skulle handla från Farmor till William och det va lite svårare eftersom ju fler varv jag gick inne vi leksaksbutikerna kom jag på att han har typ allt han behöver :S
Jag och Andreas släppte lös han i butiken och han fick välja själv så nu hoppas vi att han blir glad :)

Andreas spelar innebandy och jag sitter hemma själv (Wille sover) 
Jag tänkte köpa mig en bingolotta men kom på att jag nog inte har tid då jag har säkert 5-6 fulla kassar med julklappar som måste slås in känns lite tungt men bara man sätter igång så är det ju riktigt roligt och mysigt :)

Hoppas hoppas William vaknar upp utan feber imorgon !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0