ibland tar ensamheten över

jag tycker inte om känslan av att sakna dig..
jag inbillar mig att jag inte behöver dig i mitt liv men vad vet jag?!
Nej sånna här kvällar gillar jag inte då jag är ensam och tänker för mycket.
lite smått irriterad med då vi verkar prioritera väldigt olika i den här familjen ibland just nu är jag less för jag är sjuk och orkes lös och blir hemma själv med ett aktivtbarn hela dagen/kvällen ...

Nej ska inte sitter här och skriva för tycker då bara synd om mig själv då det känns som jag håller på att gå under..
Jag är så sjukt röksugen nu .. men har varit utan nu i en hel del dagar så ska inte falla tillbacka men fan så svårt det är.. Speciellt i sånna här lägen.  Önskar jag hade min familj här men får ju träffa dom på Söndag <3 SAKNAR ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0