julen får en att tänka ...

Jag är otroligt glad att få ha en underbara familj att fira julen med <3
Jag har en helt makalös fästman och vi har en underbar sin ihop.
Jag lever det här livet som jag alltif velat ha sen liten.

Dock så kan julen få mig att bli lite ledsen när jag tänker att jag inte minns en enda jul jag hade som barn ihop med mina föräldrar tillsamands och idag vet jag inte ens knappt hur den ena mår .. det finns inte så mycket konkatk och ibland känns det hemskt jobbigt men ibland riktigt bra...
Jag vill iaf att William ska få växa upp med 2 föräldrar som älskar varandra och visar varran kärlek och ger kärlek nått som jag känner att jag saknar sen min barndom.


On the first page off our story the future seemed so bright.Then this thing turned out so evil , i dont know why i am still surprised.Even angels have their wicked schemes.And you take that to new extremes.But you will always be my hero even though you have lost youre mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0