Underbart, borta bra men hemma bäst !

Ni kan inte förstå hur underbart det va att få komma hem till mina älskade och min säng !
Vi satt oss i bilen igår vid tre ovh körde hem då vi inte kunde handla en sak till för bilen va så full den bara kunde bli.
Vi fick fälla ett säte i bak och ha saker i knäna och gud vet allt för att få plats men hem med allt kom vi :)
Nu har en alla julklappar står klara nere i källaren och en hel del nya kläder till mig 9 toppar/tunikor och 10 par leggning med andra ord sen thermobyxor till mig och andreas så vi kan busa med wille i snön och kläder till william och även till andreas så nu har jag stillat mitt shopping begär för x antal månader framåt :)
Otroligt nöjd med mina köp iaf och ett nytt besök ska planeras in!

lyckan över att få mina älskade lilla William kommer med famnen öppen och ge mig en bamsekram är oberkrivlig, så jag saknat han <3    Idag blir det bara mys för oss här hemma!
Efter Andreas träning ikväll så blir det iaf Maria Wern :)


Älskar mina underbara pojkar <3

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

gud vad kul med ullared :D finns en hel del kul man kan shoppa där, skönt med allt under ett och samma tak :D

2010-12-01 @ 19:39:21
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0