vart är du när jag behöver dig ?!

Inatt skulle jag kunna gjort vad som hällst för att Andreas skulle varit hemma.
William sover alltid bra om nätterna och bråkar inte men inatt bara för att Andreas ej är hemma jag är trött, slutat röka och hormonerna spökar ja då ska ni inte tro att Lilleman ville sova.
Mellan tolv och tre va han vaken och vi hade kamp efter kamp för att han skulle sova men efter 3 timmar gav han med sig och en otroligt trött mamma la sig och sova !
Ihop om att få sova ut idag va det okej att klockan bliev mycket MEN 07.00 då sa han godmorgon !
Puuh jag dör så trött jag är.
Vadför är du alltid borta när jag behöver dig som mest Andreas ? ;D

Imorgon SKA jag ha sovmorgon så det så det är jag fan värd efter denna natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0