11 / 2

och idag fyller min Lillebror Bobby 19 år, GRATTIS !!!!!





William gav mig sovmorgon idag han vakna inte förns kl 10.00.
Vi busa och klädde på oss och ät sen frukost. Mitt i gröten ringde svärmor och fråga om vi skulle med ut till Elns ( William gammelmormor) och självklart ville vi det :)
Hon hämta upp oss och vi fika kaffe och satt och prata massa <3
William lekte som en tok och hade sig !
Han står själv jätte länge nu, våran stora kille.
Sen blev det planerat att vi nog ska ut och äta på TPs på Söndag..
Elna fyller ju 80 år nästa månade men ville att vi skulle fira det nu på söndag så då blir vi en gäng på typ 15 st så det ska bli roligt :) Inanna så ska jag jobba på söndag med ! Skönt att få komma ut lite...

Ikväll ska jag in till Gävle med 17.56 tåget, ska träffa Annlo !
jag lämna ju min plattång där när vi va ut så ska hämta den och sen ska jag låna hennes vågtång tills på Lördag då det är dop.  Går ett tåg hem vid halv nio som jag nog tar.
Hoppas bara att Andreas ej blir sen hem så han hinner ta William innan så jag kan åka in själv. Blir ju så sent för William då jag ej kommer hem förns typ nio..

Ska nog ta och plocka in lite i diskmasinen efter frukosten då det blev lite stressigt i morrse och jag ej hann.
William sover nu så sött i sin säng <3
Mammas gofis !


Bus hemma i morrse



Mys med Gammelmormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0