Äntligen hemma

imorrse så gick vi iväg till öppna förskolan, hade det riktigt trevligt.
William va så vild och herrja runt som en tok <3
Vi gick där i från strax efter tolv.. Gick till Ica och handla lite sen mot BVC.
Vi hade ju tid där 13.30 så känndes ganska onödigt att gå hem så jag tog en kaffe på sjukan och W sov så sött i vagnen.
Vi fick komma in lite tidigare till Hermin på BVC eftersom besöket innan va klart !
Vi prata lite allmänt och sen fick William sina sprutor.
han va såå duktig nu med hon blir alltid lika förvånad då han bara gnäller lite när som spicker och sen är han som vanligt (stolt mamma) min lilla prins !

Han hade gått upp 40 g på 2 veckor och det är ju inte konstigt att han ej gått upp mer då han skiter som en tok !
han är så kass i magen... Jag har trott att de va dom 2 tänerna (oxarna) som spöka och idag fick jag bevis på det ! Hermin och jag kollade i hans mun och det va inte bara 2 st där uppe utan 4 som kommit på en gång ! Stackars min lilla bäbis. Dock va både hon och jag förvånade att han inte haft feber eller varit gnällig men inte klagar jag häller tycker dock synd om han som skiter så mycket och det typ bara är som vatten. ..
Han börjar ju bli röd i rumpan och inte är det så konstigt när det kan häönda 2:an 6 ggr om dagen !!!!
Så nu köpte jag lite mera krämer till han då vissa av dom gamla nästan är slut och sen en ny tandborste :)


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Använder du zinksalva? Skitbra!

2010-02-19 @ 20:23:39
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Caroline - Mamma till Julia

åh så fin design du har fått !



hur får man en bild svart o vit med en detalj i färg? vill ha!!

2010-02-19 @ 21:48:40
URL: http://juliaemiliaburehed.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha nä, fattar inte heller. när jerry var liten gick jag flera km om dagen utan att gå ner men nu räcker de med jätte lite :p



fin blogg btw

2010-02-20 @ 00:42:28
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0