DAGEN SOM VARIT

Jag va upp och kollade lite på matchen i morrse men somnade sen på soffan.
Vacknade och gjorde mig klar sen vakna lilleman!
När han åt sin gröt och jag drack mitt Té fick jag sms av Marita som undra om hon och lilla Lovisa kunde komma över då dom va hos hennes mamma som bor typ granne med oss :)
Vi drack kaffe och lekte lite med barnen på Willes rumm och passa på att mysa med lill tjejen som sen somna i min famn <3 Kommer knappt ihåg när William va så liten.
Va riktigt trevligt iaf med lite sällskap !
Efter att dom gått hem så gjorde jag W klar så gick vi ut.
Mötte upp Emelie & Ebba så gick vi till världens snåhög så Ebba fick busa av sig.
W sov så sött i vagnen.
Sen va vi ner till Tierp där Emelie bjöd mig på luch, tack gumman !
Sen mötte vi upp Malin och Elina så lekte barnen och sen gick jag och W hem.
Han sover nu i sin säng .. lillprinsen min <3

fått pappas 45 års present i dag med :) ÄNTLIGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0