Dagen

Vs in till Gävle med Malle, Mio och Wille.
Vi fotade barnen på barnenshus ! Först fotades Wille själv sen fotade vi W & Mio ihop dom va såå söta i samma kläder och allt ! sen fotades Mio själv :) Dom va så fina killarna...
Sen Köpte jag lite Nalle puh nsppflaskor till W och Mslle lite dreggelhaklappar till M.
Åkte sen vidare till City gross där vi storhandlade sen åkte vi hem.
Efter att jag plockat upp allt och fryst in i påsar så ville älsk att vi skulle gå ut och äta så det gjorde vi så hämtade jag ut Barbapappa gardinerna som hade kommit till ica sen gick vi hem.
Satt upp dom nya gardinerna och sen sov Wille som en stock !
Vi har mys i soffan framför tv och nu har älsk plockat ur diskmasinen och jag ska plocka i den sen ska vi förbereda med kläder och det som ska med imorgon då vi ska in till stan.
Sen i kväll/natt ska vi kolla på curling finalen sen blir det sängen..
Ska nog glo på en film innan, Bröllopsfotagrafen !

Vår älskade lilla prins har busat som en tok idag varit på väg att gå flera gången och sen skrattat och satt soig på rumpan, busungen !  Han bara tokar sig ... Ooh vad jag älskar min lilla prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0