Det blir inte alltid som man tänkt sig !

Andreas gick vid åtta för att spela innebandy och då tänkte jag tillbringa kvällen i soffan men så blev det icke !
fick för mig att plocka och grejja i tvättstugan så det slutade med att jag hade vikt typ 2 ton tvätt kändes det som kanske inte riktigt så mycket men bra mycket iaf! hängt och kört 2 maskiner tvätt och städat och plockat där nere. Sorterade även bort lite kläder till William som hängde där nere som är på gränsen på att vara försmå, så det åkte ner i kassar och in i skrubben där nere. Riktigt skönt att ha det gjort och nu är det snyggt och rent där nere och endast 2 maskiner kvar att köra sen har jag ingen tvätt alls, undra hur länge det varar? tills i morgon typ :P haha !

Nu kommer nog A hem snart :)
<3

Ni läsare är iaf riktigt dåliga på att kommentera ...
Hoppas på att det blir bättring från er sida snart :P

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

okej, jag har inte köpt sånna än.. jag väntar på nya kollektionen nu så kanske hon kan få nå när hon fyller :D allt bra med er då?

2010-02-11 @ 09:29:08
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0