En bra måndag

William va mycket piggare i dag så jag bestämmde att vi skulle gå till Öppna förskolan.
William hade så roligt ! Va ej så mycket barn men han hitta en kompis på ca 3 år som han lekte helatiden med och den killen tyckte att William va såå rolig !
Rolit att se hur han tyr sig till andra barn och att han inte sitter hos mig utan bara vill ha koll på vart jag är så hopas det förtötter så för då kommer nog dagis ej vara så svårt för han !

Han somna i pulkan på hemvägen men vi kämpa oss hem fick bara stanna och rätta till han ibland då han somna lite tokigt ! Han bara lägga han och klä av han så ringer dom från Jag owes och frågar om dom kan kommer med ett paket vilken inehöll vagnen :) Gud i så¨fint skick den är..
Efter att William har vaknat och ätit ska vi ut och provköra den ;D
Har även varit i kontakt med Barnenshus om en fotsack i pro lime men om dom ej vill göra en så blir det en fäll.
men dom skulle återkomma under dagen.

Ska ner och köpa lite blöjor och prova då varken Huggis eller Libro håller tätt även natten längre ;(
Någon som har nått förslag ?
Vi har provat "vanliga" Libro och huggis sen hussif nappy pant.


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Jävla svin dom är, Babyproffsen ringde Emmaljunga åt mig men dom vägrade göra en Scooter i Pro Lime till mig :)



Lucas har Libero dra-på-blöjor på dagarna men på nätterna har han Pampers, ett grönt paket med en gul nalle(eller kanin eller va de är). Dom håller jättetätt!

Inga andra Pampers håller på tätt som dom men de är vanliga, inga dra-på.

2010-02-01 @ 14:49:00
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0