en sketen tisdag !

som faktiskt varit riktigt bra :)
Va ute i 1.5 timme med Emelie och Ebba.
Gick sen hem och fixa med disken efter att jag lagt William.
Sen slängde jag mig på soffan och tog en alvedon då jag hade sån otroligt huvudvärk.
Sen kom Felicia hit och vi fika, snacka massa och busa med William.
Hon är ju så otroligt barnkär och William gillar henne jätte mycket <3
Hade det riktigt trevligt iaf.
Hon kom vid tolv och åkte hem vid fyra.
Jag la William så han fick sovas lite och börja förbereda maten, Köttgryta med kokta morötter och ris.
Wille vaknade och vi lagade mat, älsk kom hem och vi åt och sen kom hans pappa över med Semlor !
Vi åt dom och drack lite kaffe...
Jonny hade med dig din dator då jag hållt på med en pressent till Pappa som fyller 45 som jag ej kunde beställa via våran dator då sidan ej klarade av en mini pc utan det måste vara en i full storlek.
Fick dock över arbetet på ett minneskort som jag satt i hans dator så jag slapp göra om allt, satt i 2.5 timmar med det !!!
Så nu är det beställt och klart, underbart !
Jonny och Andreas är nu ute och kör då Andreas ska påbörja körkortet igen.
Nu finns det mera tid, sist hade vi ju husrenoveringen som tog all tid och kraft.
Nu håller vi tummarna på att suget efter körkort sitter kvar och att han klarar det.
Kommer dock ta ett tag då han ej kört så otroligt mycket men vi hoppas iaf.
Vi har satt upp ett mål sen får vi se om det går eller ej, jag håller på dig iaf älskling !
Beundrar vart han får all sin kraft ifrån.....
Pendlar dagligen till stockholm där han är ett otroligt fysiskt jobb sen hem och avlastar mig med william sen innebandy sen brukar han hjälpa till lite på helgerna om någon vill ha nått gjort och ja gud vet allt och nu körkort ! Du är oslagbar !  Jag sen inte minst huset !!!

William ligger nu och sover och jag hat tagit reda på allt efter maten.
Ska bara slänga i det som blev kvar i en matlåda till Andreas.


Imorgon har vi inga planer men kasnke ska ta och besöka svärmor och se hur hon mår.
Hon kanske vill ha lite kaffe sällskap !

Ikväll blir det skidskytte med älsk i soffan och massa mys, JAG ÄLSKAR DIG !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0