Fredagsmys ! <3

Vi vaknade vid halv nio och gick upp och gjorde oss klar !
åt gröt och grejja sen gick vi ner till Öppnaförskolan.
William busa och hade sig som en tok <3 Hans polare Alvin va ju där så dom röjjde på !
William fick prova att måla med vattenfärg för första gången och det gillade han kan jag lova :P
Som tur va så hade jag klätt av han tröjan för det blev lite färg på han och mig men roligt hade han.
Sen måla vi lite med finger färg så nu har han 3 tekningar här hemma som ska in i en ram och in på hans rum..

Va förbi affären innan vi gick hem och köpte glass och mjölk för vi ska äta våfflor ikväll innan vi går ner till Malle och Fredde.  Malle ska hjälpa mig att våga mitt hår tills imorgon. vill göra det i kväll för det är snyggare dagen efter. Mitt hår är ju så tjockt så det blir så stort men dagen efter är det lagomt och riktigt snyggt ! Till och med Andreas så sist jag vågade håret att det va jätte fint poch inte varje dag han märker när jag gjort nått med håret.. Kan färga och klippa det men han ser ingen skillnad, KILLAr ni vet ?! HAHA

William sover nu och jag ska nog ner i tvättstugan och stryka hans kläder tills imorgon..
Jag och Wille ska iaf dammsuga ihop när han vaknar, det gillar han..
Dammsugaren är det bästa han vet ! Mammas lilla prins <3


Igår så provade William att gå och han tog typ nästan ett steg innan han ramla :)
Lära få vänta några dagar till innan han provar igen nu då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0