Helgen

tänkte berätta lite om våran helg.
I fredags så kom Emelie till mig på Kvällen och drack lite vin och hade det mys <3
Andreas hade sällskap av adde till Hockyn medans vi lyssna på lite musik och snacka i köket, riktigt trevligt va det :)
I lördags så va vi ner på tierp en sväng sen va vi ner till Malle och Fredde. Andreas hjäkpte dom med massa i badrummet som som renoverat ! Sen åkte Andreas jag wille och Malle och kollade på Andreas Innebandy på kvällen. Lilla Mio va hos sin mormor. William fick på Innebandyplanen efter matchen va slut då det va den sista för dagen så han kröp runt där med Andreas och hjälpte till att riva sarien !  Sen sov han som en stock när vi kom och och sov till halv tolv dagen efter..
Vi åt frukost, Andreas skotta och jag och William dammsög sen så gick vi ner till Malle och fredde.
Dom vart ju inte klar i lördags så dom fortsatte på söndagen och då efter mycket om och med så blev allt klart. och fint blev det !!! Vi kom hem lite sent så william åkte isäng direkt och vi grejjade lite här upp.
Fixade till på skänken som Andreas och Anders kört hit på dagen...
Riktigt fitn blev det.
Sen plockade vi och glodde lite på tv sen en helv ett gick vi i säng.

Helgen har varit riktigt bra, mysigt !
Nästa helgen ska vi in till Gävle på lördagen och ut och äta då min pappa fyller 45 i morgon men vi firar det på Lördag !  Ringde idag och hörde så han present skulle hinna komma och troligtvis kommer den på Onsdag eller torsdag, toppen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0