Idag :)

har jag och William varit hos hans farmor och hjälpt henne med datorn och druckit kaffe sen gick vi till Malle och Mio och mös och busa lite med dom ;D eller vi typ böt barn, jag tog Mio och hon Wille ! Mio är ju bara såååå söt !
Sen kollade vi kläder till dopet och så. Lilla Mio ska ju döpas på Lördag och jag ska få äran att vara gudmor till det underbara lilla barnet <3

När vi kom hem så sov Wille och jag placka lite sen blev det mat för han och sen tog vi en dusch !
Han skratta och busa som en tok <3 Mammas gohjärta.
Sen blev det bus på hans rum och sen blev han trött men klockan va för mkt för att han skule få sova så jag hade en skit sur kille som drog och slet i mig helatiden så det tog på krafterna.
Efter mycket om och men kom Andreas hem så jag kunde åka iväg med mammas hans som stog och vänta på mig så vi kunde åka och hämta ut doppresenten !

Nu ska jag plocka lite till och sen blir det soffan för min del.
Andreas ska som vanlig åka och spela innebandy så jag blir själv hemma ;(
men men .......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0