jag är en otroligt stolt mamma

då lill prinsen nyss gick 2 steg själv :) Duktiga killen !!!!
Han står ju som sagt jätte länge nu, kan bli minuter ibland nu med ...
men han visar dock inget intresse av att gå ;(
Han i morrse så lekte han på sitt rum och jag kollade i bilteamakatalogen efter ute leksaker till då jag såg att han tyckte att den va otroligt intressant. Han ställde sig upp ( duktiga killen ställer sig nu mitt på golvet och behöver inte nått stöd för att kolla upp längre) jag tog katalogen mot mig och flytta mig lite kort och så tog han två steg till mig och sen va han framme, duktiga killen !  Vi gjorde några fler försök sen men d vart han så sur när han fatta vad jag höll på med plus att han va trött eftersom han gick upp tidigare än vad han brukar i morrse (halv nio) Så nu sover han igen så hoppas vi på att han är gladare när han vaknar !!

Jag blir så stolt av prinsen alla framsteg <3


Idag vill jag göra nått typ storhandla?! Alltid lika roligt men vi får se, Malle skulle ringa mig sen.
Ska ju inte till stan i morgon och äta å fira pappa så det ska bli mys.
Sist vi va ute och mös så va väll typ när det va sen sommar?
Va iaf med Malle och Fredde och mio låg i magen <3

Kommentarer
Postat av: madde

va roligt:D

2010-02-26 @ 14:11:03
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0