JAG VET !

Att jag är en jävligt bra Mamma och har förvånat många som inte trodde jag skulle klara av det !!!
Men nu har ni sett det, jag är en jävlingt bra mamma och det kan ingen INGEN ta ifrån mig !!!!!

Tvivla aldrig på er själva ! Ni kan så mycket mer än vad ni tror.
Stå på er och kämpa så kan ni alla gå precis hur långt ni vill det gäller bara att, kämpa kämpa kämpa !!




Idag så ringde min underbara farmor till mig och berättade att jag hade Namnsdag !
Det är ju Frida dag. Jag heter ju Frida Nathalie, ja det står i rätt ordning Frida innan Nathalie och Nathalie är mitt tilltalsnamn. Så Grattis till mig.
Ivåran familj har vi alltid firat alla våra Namnsdagar med en lite pressent och tårta.
Andreas har lite svårt för det och säger att jag gämt har namnsdag :P
Men idag så blir det inger speciellt.
Emelie kommer över och vi har köpt hem så vi ska göra Marängswich (Stavning?) GÖTT
Vet inte när jag åt det sist.
Andreas ska spela innebandy i vanlig ordning.

Lilleman sover men borde nog vakna snart så vi hinner busa och mysa lite innan han ska isäng för natten, 19.00 !! Han är så duktig våran lilla prins, mammas stolthet <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Ja vi äter oftastmiddag rätt sent, 5-6 å sen dricker han välling och somnar vid 7. Men kanske ska prova ge gröt dom dagar han äter dåligt vid middan.. Hmm. Värt ett försök. Jag tycker bara att dte blir så jäkla kladdigt med gröt, det är ju som rena klistret :P



Hehe tack :) Man undrar ibland vad man gett sig in på mtt i denna kommande tvåårstrots (sm vi redan fåt smakat en hel del på..)

2010-02-18 @ 17:30:03
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Lucas vägra sova idag men nu när han äntligen sover så satte jag mig vid datorn å då har mitt jävla skit photoshop hängt sig.

Ska sätta igång nu direkt!

2010-02-18 @ 19:26:55
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0