kallt ..

fy tusan så kallt det är ute !!!
Frös som en tok imorrse när Andreas gick till jobbet så han va ner i ällaren till mig och vred upp fjärrvärmen <3
Så när jag och W gick upp va det inte alls lika kallt.
Helt sjukt så kalt det varit ute nu ..
W sover nu och sen han i overallen i på med en filt så ska vi till hans Farmor.
Blir tokig av att bara sitta hemma, nej det är inget för mig !

Min stackars lilla Prins är dålig i magen ÄN !!
Pratat med 1177 och hon där så att han kanske blivit mjölkallegiker :O
Ringde till våran BVC tant för att växla några ord med henne men hon va ej där så hon skulle ringa upp !!
Dom tyckte att det gått så lång tid så¨att det inte borde vara tänderna men vi hopas på det.
Har jag tur får jag tid för provtagning i veckan..

Det tvättas för fulla muggar så skiten rinner rakt igenom han och på morgorna är det skit i hela sängen och hela pjyamasen ;( Min stackar lilla bäbis <3
Röd i rumpan är han med och jag smörjer och smörjer och så blir han bra och så göra han 2an igen och så blir han lika röd fast han knappt hinner göra klart innan jag tar av han blöjan.
Tycker så synd om min lilla prins !!!
Annars är han hur pigg som hells ! Busar, pratar stå och röhjjer runt som en tok
åhh vad mamma älskar dig gobit !!!!!!!! <3<3

Just det igår fick jag och älsk sovmorgon 11.30 vaknade A och väckte mig och prinsen sov än ! :O
Han vaknade straxefter oss och hade sovit hela natten nu och struntat i 06.00 målet vilket han gjort i natt med, Underbart ! <3

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Men stackarn!! :/

2010-02-22 @ 16:38:54
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0