känner ej lust

Har ej kännt för att skriva nåt inlägg ..
dåligt med inspration !

Idag har jag iaf varit med svärmor och Wille till Uppsala.
Britt skulle fixa med sina glasögon och fråga om vi ville med in och självklart :)
hon shoppa lite kläder till sig och barnen och jag till William :)
Sen tog vi tåget hem och jag laga mat.
Efter maten plocka vi undan och grejja sen kom killen hit som Andreas pratat med igår om ett hemlarm !
Nu är det fixat så nu kommer vi kunna känna oss trygga dygnenar runt vare sig vi e hemma eller ej.
Sen tog vi ett röklamrm mot brand så det känns bra.
Man måste ju göra allt för att skydda sig själv och barn och hem !
Jag och Andreas har ju redan varit med om ett inbrott när vi bodde på Tegelbruket.
Därför vi flytta där ifrån...
Hade ju en fin stor lägenheter i det "fina" området med ungdomsboende men efter inbrottet så vantrivdes vi och köpte en egen lägenhet. Bodde där i ca 1,5 år och sen köpte vi detta hus som vi trivs som fisken i vattnet i, det är underbart ! Innan tegelbruket bodde vi även i en 1:a så vi har hunnit med några lägenheter men i detta hus hoppas vi på att bo kvar länge i. Bygga ut det lite och fixa iordning allt så som vi vill ha det och bli gammla ihop !
Entreplanet har vi ju rustat allt i utom badrummet och det jag är mest nöjd mked är köket det är fantastiskt, jag älskar det.

Nu ska vi slå på en film och mysa lite i sängen där vi ligger nu, sov gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0