Känner mig nöjd !

Imorrse så mötte och jag Wille upp Malle och Mio och vi gick till Babycafet, sista gången idag fför William då det bara är till ett år ! Jag mös med Mio och Malle jaga William och busa med han :)
Båda pojkarna va riktigt nöjda och trötta när vi gick hem. Va in till Ica och köpte nya blöjor som vi ska prova imorgon på natten.. Malle och Mio följde med oss hem och busa och snacka massa.
Vid fyra gick dom hem och när Andreas kom hem så gick vi till skyttsblommer och köpte 2 lika krukor som jag köpte förra veckan till köket sen blev det även 2 till orkidéer till köket ! jag bara älskar orkidéer skulle kunna ha sånna överallt dock så blommar dom ju inte gämt så skulle se lite tomt ut imellanåt :P
Fontänen vi kollat på där va även ner satt så den köpte vi med men ska hämta den imorgon, så snygg är den !
Vi gick hem och lämna allt sen tog vi oss en promenad ner Till Fredde och Malle där vi kom precis till maten och blev bjudna på mat, tack det va jätte gott ! Sen köpte Malles mamma en glasstårta från glassbilen som vi fika på efter, eller jag sprang ut och hon betala :P och så blev de lite kaffe..
Sen vart William jätte trött så klockan blev kvart över sju så då gick vi hem och han somna som en stock i vagnen och vakna till lite när jag klädde av han  men somnade med vällingen i munnen, gofis !
Jag och Andreas tog tag i att sätta upp mörkläggningrullgardinen så nu sitter den uppe :)
Sen plocka jag lite i sovrummet och plantera om lite blommer i köket och flytta runt vissa så nu är det snyggt och fint i fönstrerna.  Imorgon måste jag ta fram dammsugaren har sagt nu i 2 dagar att jag ska göra det men utan resultat.. allt ör ju undan plockat så det borde ju ej va så svårt? nej imorgon SKA det bli av !

William ska på 1 års kontroll hos barnläkaren kvart i 3. Hermin ska oxså vara med och sen ska hon och jag gå igenom lite papper angående en undersökning vi alla i familjen är med i. Riktigt intressant är det faktiskt.

Nej nu ska jag gå in och umgås lite med värdens bästa Andreas innan vi lägger oss, känner mig trött idag ..
Massor av Kärlek <3

På Torsdag Fyller William 1år !!!!!!!!!! :)
På kvällen då och på Lördag är det Kalas !
Dock har inte alla svarat om dom kommer eller ej som fått inbjudningskort, men  men ...

Kommentarer
Postat av: Malle

Sov gott i mörkret :)

2010-02-02 @ 21:49:24
Postat av: Ann-Louise

Jag har svarat!

Jag kommer absolut (om jag får låna pappas bil, vilket vi ska ordna ;))

okej om jag tar med mig elin? vet inte om jag vill åka själv ;o haha.

2010-02-02 @ 23:37:16
URL: http://alrt.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Vi kan inte komma, måste ju till lokalen på lördagar... :(

2010-02-03 @ 06:58:58
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Nathalie

A: Ja du har svart ordning sådär på dig ! Klart att du kan ta med dig Elin om du får tag i bil :)



H: Ordning på dig med då du besrättade det tidigare, synd men vi får ses en annan dag så barnen kan leka :)



M: Ja jäklas så gott jag sov i natt ! Inte en dag försent att få upp den ;D

2010-02-03 @ 08:26:59
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Du vet också att jag dyker upp senare på eftermiddagen isåfall. Eftersom att jag måste ta med mig hunden :p

Så jag kommer när alla andra har åkt ^^ haha,

2010-02-03 @ 17:23:59
URL: http://alrt.blogg.se/
Postat av: Nathalie

A: Hehe a det vet jag :) är Floyd snäll och får för sin mamma så kan han med få tårta :)

2010-02-03 @ 20:08:40
URL: http://ahnh.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

haha, aa jag ska be honom bete sig!

2010-02-03 @ 22:18:56
URL: http://alrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0