Katten utlöste larmet !

W gav oss sovmorgon till tio. Andreas tog han och jag låg kvar i sängen och hade det bra..
William kom och mös lite med min efter en nyblöja och så sen tog A han och fixa frulle !
Sen blev det påklädning efter vi skulle ner och fixa lite på Tierp.
Va in till rummet rita och kollade efter nått att ställa på skänken men hittade inget..
Dom har ju så sjukt mycket saker så men ej ser nått, det gillar vi inte !
Därimot älskar jag Inne butiken dom har så mycket fint så blir nog till att kolla där istället !!
Sen gick vi till Andreas farmor där hans pappa va och så dracka vi lite kaffe och W busa med sin Farfar <3
Vi gick hem i snövädret och kan säga att det blåste som tusan och snön yrde i luften och det va SKIT KALLT !!!
Skulle ha fortsatt ner till Ostonet till Malle men gick hem och värmde oss lite.
W sover nu i sin säng och vi ska få skjus ner till Malle när han vaknar :)
A ska busa med W medans jag ska passa lilla söta Mio.
Malle och tomas ska fixa ihop lite möbler till bardyúmmet som dom köpt !

Nu till rubriken !
Vi sitter hos A farmor och hans tele ringer.
Dolt nr och han tänker inte svara men jag svarar !
Det va larmbolaget som berättade att larmet gått 2 ggr i v-rummet och att dom skickat hit en kille som variot runt huset och kollat. Han såg inget så dom trodde det va katten som utlöst det ..
HAHHA !
Trolitvis har han typ hoppas upp framför rörelsedekaren eller klättrat i gardinerna, go gumman då våran.
Men som Andreas så då får vi ju iaf valuta för pengarna :D HAHAHA !

Kommentarer
Postat av: Emelie

Uppdatera nu då..=) så jag har nå att läsa..=)

2010-02-22 @ 10:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0