Märkeskläder till barn

jag tänkte jag skulle ta upp nått som många av mina läsera har reagerat på och kasta in någon kommentar ibland om och ja allt handlar om rubriken !
Förstår inte vadför folk ska göra en så stor sak av att barn bär märkeskläder? Det är väll upp till föräldrarna. Jag köper gärna märkelskläder till W men självklart är inte hela hans garderob full med sånt, det har jag inte ekonomi för men han har ju en del.
Folk vill ibland få en att framstå som en dålig mamma för ens barn har "dyrare" kläder. MEN hallå inte älskar väll man sitt barn mindra för det och inte köper man väll dom kläderna istället för att ge kärlek?!
hur dom får man va som tror det !!!
Alla vill vi väll köpa kläder som vi tycker är fina? Du köper ju knappast nått till dig själv som du inte vill sätta på dig?  Sen om det står HM, Lindex acne eller svea spelar ju ingen roll.
nej ibland fattar jag inte vad folk tänker med ..

Hur/vad tänker du även detta?


När som hällst kommer Felicia till mig :)
Vi ska dricka lite kaffe och sen ut på en promenad..
Pratade med Malle och bestämde att vi skulle hämta upp henne så hon och lilla mio med kommer ut i solen med oss! Vädret är ju toppen !
Jag och William har dammsugit på morgonen sen ätit frukost eller jag tog en kopp Té( hur stavas det igentligen? alla skriver ju olika) Sen busade vi lite och nu sover han igen så han är pigg och glad tills Felicia kommer och busar med han, hon är ju så otroligt barn kär och kommer att bli en toppen mamma den dagen hon får barn :)
Skulle lätt låta henne ha W om jag skulle göra nått hon har sån bra kontakt med han <3

Ikväll kommer nog Andreas farster över och kollar in huset. Sist hon va här så va ju allt ett bygg koas !
Allt va ner rivet och det fanns bara på papper hur det skulle bli med ritningar och så men nu är ju nästan allt klart..  invändigt alltså.
Har ju en hel del att göra ivår då vi ska upp med x antal buskar och sen ska vi hitta på någon plan påvad vi vill göra med all trädgård. Jag skulle vilja ta hit någon som ritar upp och visar förslag på vad som skulle passa och så det är ju så mycket tomt så vi vet ej vad vi ska göra med all, haha !
W får väll fotbollsmål och masa sånt så löser det dig ;D
nej men vi skulle vilja göra en liten öelpark eller vad man ska säga till han med sandlåda ruschban och en lite klätterställning sen till sommaren självklart en pool ! Men vi får se hur det blir, det visar sig !
Nu ska jag hoppa i lite vettigare kläder.

Nått speciellt ni läsare vill att jag skriver om ?
Allt handlar ju nu bara om vår vardag, ni kanske inte tycker det är så intressant..





Elsa sitter brevid husse och lär sig surfa på nätet ;D

Kommentarer
Postat av: madde

ja vad ska man säga!! Jag blir så trött på folk som lägger sig i! Vad i helvete spelar det för roll vad barnen har för kläder på sig!! Man handlar väl vad man vill, spelar det någon roll om man köper en tröja för 10000 lr en för 99!! Skit it Nathalie.. Du vet att du är en bra mamma, tveka aldrig på de!!

2010-02-24 @ 16:31:54
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: ★Hanna★

Men sällan.

Va fan spelar de för roll? Alla köper väl dom kläderna dom vill till sitt barn!

Jag bryr mig inte alls om va de står för märke på kläderna.

Bara dom tål allt kladd med mat och tuschpennor så är jag nöjd :)

Skit i va folk säger.

Jag VET att du bara vill att lillfisen ska ha BRA kläder, sen va de är för märke är skit samma!

Du vet vad jag har sagt: Du är en av dom bästa mammorna jag har träffat!! Glöm för i helvete inte de!

2010-02-24 @ 19:14:34
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: madde

nja han sov så där inatt!! Men mycket bättre än natten innan:) kram

2010-02-24 @ 20:07:56
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Felicia

Kan inte annat än bli rörd för allt fint o klokt du skriver :) Du är grym, både som vän o mamma <3

2010-02-24 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0