nytt försök med att lägga upp bilder

Och nu funkar det bättre !!!


stackars Emelie blev utsatt av en stänk attak från William :)


Helt slut efter en heldag på badhuset


Min lilla toker som rev ut allt i lådorna medans jag dammsög 


Mys! Ebba hämtade en snuttekudde till W med så han fick en egen, så sött


Ebba och Wille busar




Barnsammlingen i soffan ikväll, Wille e så söt i sin röda pjyamas <3


från ikväll


Ett av väggorden jag fått hem nu som sitter på dörren till toan som ni kanske förstår:P


Det andra som sitter på dörren till Williams rum

Ligger nu i sängen med Elsa på min arm, hon spinner som en tok.
Hon är riktigt kelen den katten nästan för mycket ibland men det är ju mysigt när man är på myshumör själv ;D Gomissen våran <3
Nej nu ska jag slå ihop mina blå
God natt & sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0